پس از باران

دغدغه های ثبت شده من

پس از باران

دغدغه های ثبت شده من

دوستم داشتی؟

من خیابانی که از وسط آه می گذشت و بر میگشت

تو یک بن بست

پای پله هایی که از پای خودم بالا رفت

یک جفت دست

که بند کفش مرا بست

یادت هست؟

همیشه دوستم داشتی؟

نداشتی؟؟؟

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آوا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ب.ظ http://nesfe.blogsky.com/

واقعا داشت یا نداشت؟ خودمون هم نمی دونیم!!!!!!!

مریم سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:40 ب.ظ

همیشه ادما اون چیزی که فکر می کنن نیست.
از طرفی هم ادما همیشه اون حرفایی رو که میزنن راست نیست.
به هر حال بازم تبریک میگم.واقعا قشنگ گفتین.

ستایش جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

اندر ره انتظار چشمی که مراست بی نور شد و وصال تو ناپیداست
من نام بگرداندم و یعقوب شدم ای یوسف من نام تو یعقوب چراست

موفق باشی

ساغر شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.sokoote-del.blogsky.com

سلام
خوشحال شدم به من سر زدید.
همیشه اون چیزی نمیشه که دلمون می خواد.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد